WELLCOME

KNOWLEDGE is that which, next to virtue, truly raises one person above another.

среда, 28 марта 2012 г.

Використання мультимедійної презентації на уроці допомагає вчителю:

•    змінити форму навчання з авторитарної на комунікативну, інтерактивну, заглиблену в спілкування;
•    навчити мову  не аналітично, а критично (формувати здатність висловлюватися, виражати думки за рахунок умінь слухати, читати, говорити і писати іноземною мовою);
•    підтримувати ефективну мотивацію та зв’язок з реальним життям для набуття практичних умінь;
•    викликати інтерес до отримання інформаційних повідомлень та відтворення власних (так звана інформаційна прогалина – невід’ємна складова інтерактивного обміну інформацією);
•    виховувати та розвивати особистість учнів одночасно з процесом засвоєння нових знань.

Комп'ютер дозволяє широко використовувати візуальний канал. Різноманіття кольорової палітри, анімаційні ефекти - все це допомагає значний час утримувати увагу учнів. Можливості пред'явлення нової навчальної інформації значно розширюються при використання комп'ютера.
Для реалізації всіх достоїнств використання ІКТ можна створювати власні комп'ютерні презентації. Такі презентації допомагають швидко та ефективно використовувати необхідну наочність на уроці.
 При вивченні нових лексичних одиниць доцільно використовувати малюнки та фотографії, які дозволяють здійснити без перекладний метод пред'явлення лексики.
 При вивченні граматики, можливо, анімовано виділяти найбільш складну та важливу інформацію. Анімація об'єктів дозволяє учням додатково акцентувати увагу на значимих компонентах. При  подальшому вивченні теми можна неодноразово повертатися до будь-якого слайду, поринаючи у всі тонкощі явища, що вивчається.
 При закріпленні матеріалу за допомогою презентації вправи та тексти можна представити в різноманітних варіантах, що дозволяє економити велику кількість часу, яка під час звичайного уроку витрачається на зайве переписування завдань.
При вивченні граматики наочність дозволяє формувати продуктивні навички писемного мовлення. Використовуючи анімацію об'єктів, можна виділити вже вивчене граматичне явище. Зручно при вивченні окремих мовленнєвих конструкцій використовувати тексти з пропусками.
З усього вище сказаного можна зробити висновок, що використання ІКТ на уроках англійської мови сприяє підвищенню мотивації учнів, ефективному засвоєнню навчального матеріалу, формуванню цілісної системи знань, дозволяє раціонально використовувати навчальний час, вносить елементи новизни, дозволяє вивести учнів на новий рівень оволодіння нерідною мовою.

Комментариев нет:

Отправить комментарий