WELLCOME

KNOWLEDGE is that which, next to virtue, truly raises one person above another.

Методична скарбничка


Використання презентацій на уроках як засіб розвитку наочно-образного мислення, активізації пізнавальної діяльності учнів
   Ще декілька років тому використання комп'ютера на уроці здавалось чимось незвичайним і майже нереальним. Незвичайним, тому що не було того різноманіття програм та посібників, якими ми користуємося зараз. Нереальним, тому що сама присутність комп'ютера на уроці вже було подією. Сьогодні в розпорядженні вчителя є все - великий вибір програмного забезпечення, техніка, Інтернет.

 На сучасному етапі перед вчителем стоїть завдання обрати найбільш придатні для досягнення конкретних цілей програми, навчитися планувати урок так, щоб на ньому комп'ютер став помічником та необхідним інструментом. Слід зазначити, що застосування ІКТ на уроці англійської мови реально допомагає вирішенню багатьох питань, що стоять перед вчителем.


·        По-перше, це просто робить урок більш цікавим.

·        По-друге, підвищується мотивація до вивчення мови.

·        По-третє, надає можливість кожному учню відчути себе успішним.

·        По-четверте, вирішує проблему індивідуального підходу до учня, дає можливість кожному працювати у власному режимі, не наздоганяти інших, а самостійно знаходити рішення поставлених задач, дозволяє вчителю показати матеріал, що вивчається, з найбільш яскравого та важливого боку.

    Робота над створенням мультимедійної презентації сприяє розвиткові навичок та вмінь писемного мовлення, що спонукає учнів до усного мовлення. Практичне володіння іноземною мовою не може бути повноцінним, якщо воно не включає обидві основні форми комунікації (усну і писемну) у тісному взаємозв’язку.

 Писемне мовлення має багато якостей, необхідних для усного мовлення. Воно має потребу у вдосконалішому обдумуванні, щоб забезпечити вимоги правильності, чіткості викладу думки. поступово оволодіваючи особливостями писемного мовлення, учні переносять їх у певній мірі на усну мову, від чого усна мова стає досконалішою, а сам учень відчуває себе впевненіше.

Комментариев нет:

Отправить комментарий